Ψυχολογία και Ειδική Αγωγή

Αρετή Σταμούλη
Ψυχολόγος Συστημικής Προσέγγισης, Ειδική Παιδαγωγός, MA Special Needs


Σας καλωσορίζω και εύχομαι μια ευχαρίστη περιήγηση. Εδώ θα βρείτε άρθρα και πληροφορίες που αφορούν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την οικογένεια και το σχολείο. Στόχος αυτής της ιστοσελίδας είναι η ολιστική ματιά πάνω σε θέματα που αφορούν την ανάπτυξη, τη σχολική και κοινωνική ένταξη των παιδιών.


Σεμινάρια διατροφής για γονείς και δασκάλους

Tο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο στο πλαίσιο του προγράμματος «Πρόγραμμα ενημέρωσης και εκπαίδευσης εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών για την αγωγή υγείας σε θέματα διατροφής» που εντάσσεται στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ», θα υλοποιήσει βιωματικά σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς και γονείς, για την αγωγή υγείας σε θέματα διατροφής.


Αυτισμός: Πρακτικές οδηγίες για δασκάλους και γονείς

Πρακτικές οδηγίες για την οργάνωση του χώρου και την επικοινωνία με τα παιδιά στο φάσμα του αυτισμού.


Αιτήσεις αναπληρωτών Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε και τα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ 2015-2016

Το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων προσκαλεί υποψηφίους για πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών και ωρομισθίων των κλάδων του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και αναπληρωτών από τον κλάδο ΔΕ1 Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και τα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ. για το σχολικό έτος 2015-2016.


Τι να κάνω όταν το παιδί δεν τρώει κάποια φαγητά;

Η πίεση για κατανάλωση είναι μία από τις συνήθεις πρακτικές που εφαρμόζουν οι γονείς ειδικά στα «ολιγόφαγα» παιδιά. Παρόλο που η πίεση μπορεί να έχει ένα άμεσο αποτέλεσμα, μακροχρόνια έχει μάλλον αντίθετα αποτελέσματα. Δεν είναι τυχαίο ότι οι περισσότερες τροφικές απέχθειες που αναφέρουν οι ενήλικες αφορούν τρόφιμα τα οποία πιέστηκαν μικροί να καταναλώσουν.


Η παραλία της Γλυφάδας προσβάσιμη σε ΑΜΕΑ

Μια ολοκληρωμένη υποδομή για τη φιλοξενία των συνανθρώπων μας με αναπηρία εγκατέστησε ο Δήμος Γλυφάδας στην παραλία της πόλης, καθιστώντας την έτσι μία από τις πλέον φιλικές και φιλόξενες για όλους στην Αττική.


Άτομα με σύνδρομο Down διοικούν ξενοδοχείο

Ξενοδοχείο στην Ιταλία με υπαλλήλους άτομα με σύνδρομο Down.



Γνωστικές λειτουργίες μαθητών με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας στο γραπτό λόγο

Έχει εδραιωθεί ότι τα παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας παρουσιάζουν δυσκολίες στο γραπτό λόγο, μάλιστα σε ποσοστό 60% (Brown & Klein, 2011). Οι γνωστικές λειτουργίες που θεωρούνται υπεύθυνες, είναι η φτωχή κεντρική εκτελεστική μνήμη, η θεωρία του νου, τα ελλείματα στην επικοινωνία και τον κινητικό συντονισμό (Chavkin,2004).


Θερινό Σεμινάριο για τη γραφή Braille

Ανακοίνωση Εθνικής Ομοσπονδίας Τυφλών για την έναρξη θερινού κύκλου μαθημάτων του συστήματος γραφής και ανάγνωσης τυφλών Braille στις 30 Ιουνίου 2015.